Bojan Križaj| Jesam jugonostalgičar

Jesam jugonostalgičar. Za mene su to bila dobra vremena.


Drago mi je što mogu da živim i radim na cijeloj teritoriji bivše Jugoslavije i da sam svuda jednako dobro primljen.
U Srbiji me uvek sjajno dočekaju, u Beogradu me ljudi prepoznaju na ulici, prilaze mi, pričamo o skijanju, kazao je jedne prilike za „Blic nedelje“ Bojan Križaj, najbolji jugoslovenski skijaš svih vremena.

Ja države bivše Jugoslavije doživljavam kao i prije. Osjećam da sam dio tog prostora, jeste se sistem promijenio i država se raspala, ali te granice za mene uopšte ne postoje, rekao je slavni Bojan Križaj.


Bojan Križaj (Kranj, Slovenija, 3. siječnja 1957.), slovenski skijaš, bivši jugoslavenski reprezentativac u alpskom skijanju.

Bio je jedan od najboljih skijaša u tehničkim disciplinama u 1980-im godinama. Ostvario je 8 pobjeda u Svjetskom kupu, sve u slalomu.

Rođen je u poznatoj skijaškoj obitelji. S tri godine naučio je skijati. Svoje prve bodove u Svjetskom kupu osvojio je 1976. godine. Na svoje prvo postolje u karijeri popeo se u sezoni 1977./1978. Prvu pobjedu u karijeri ostvario je u Wengenu 20. siječnja 1980. godine. To je bilo prvi put u povijesti da je jedan skijaš Jugoslavije osvojio prvo mjesto u nekoj utrci Svjetskog kupa.

Jedinu medalju osvojio je u utrci slaloma na SP u Schladmingu 1982. kada je doskijao do srebra. Olimpijska medalja na Igrama u Lake Placidu 1980. izbjegla mu je za samo dvije stotinke. Skijašku karijeru je završio u ožujku 1988. godine.

Bojanov sin Andrej je reprezentativac Slovenije u alpskom skijanju.

Primjedbe